Arribada a Ak’tenamit

Finalment he arribat a Aktenamit!!!! 5 hores de viatge en bus mes mitja horeta en llanxa. Resultat…??? Esgotador. Pero l’arribada a merescut la pena. Voleu veure on visc?

http://www.aktenamit.org/index.html

La meva habitacio es a la caseta de palmera de l’esquerra. Just arribar en Gert ja m’ubicava i despres jo m’instal.lava. Ostres quina calor!!!! Lo millor ha estat el bany que m’he donat al Rio Dulce. Una meravella. Aquestes coses no es paguen amb diners…

Els voluntaris ja hem sopat. Ha estat l’apat guatemaltenc oficial: tortilla, frijoles, arros…quina cara de frijol que tindre en poc temps…

Vaig a dormir…el dia ha estat moolllt intens.

Una resposta a “Arribada a Ak’tenamit

  1. Eeeeiiiiiiiii Silvita!! Què tal? K paaaaassa neng!!! Com va tot? Estàs bé? Vaig rebre el teu email de confirmació de que havies arribat bé i et volia escriure però se m’han anat passant els dies i ja veus… :_( Ai, ai, l’estrès de la vida de ciutat!!!Bé, estic llegint les teves cròniques guatemalteques i he vist la web d’Aktenamit. Estic flipant!!! Sembla que això sigui un altre món!! Nena, la teva caseta no té desperdici, sembla el paradís!! 🙂 M’imagino que amb els dies que portes allà, ja t’hauràs aclimatat, oi? Pel que expliques la capital no és el millor lloc per viure-hi, però sembla que allà on ets tu, ja està més bé… Bé, si de veritat és la casa que dius, em deixes de pedra… quina meravella!!Escolta, he sentit que ha passat un huracà per allà (es deia Adrián, gairebé com el petitet de la Isa) i espero que no us hagi afectat a vosaltres.Com veig que vas tenint accès a Internet per actualitzar el teu blog, m’aniré connectant per veure si vas afegint cosetes noves i morir-me d’enveja, je je!!Bé, molts petonets Sílvia i cuida’t molt. És divendres i després de la setmaneta tan dura que he tingut (currant) m’estic caient de son!!!!!Fins aviatCelia

    M'agrada

Deixa un comentari

