Quiriguá

Aquest cap de setmana passat la Christine (una voluntaria noruega) i jo l’hem passat a Quiriguá.

Ha estat coincidencia que quan vam arribar a Quiriguá poble estaven en plenes festivitats religioses de Nuestro Señor del Sagrado Corazón. Molta festa, molta cervesa "Gallo", molt taco i molta fireta ambulant. Al dia següent, vam llevar-nos i a través d’una plantació de plataners vam arribar fins a les esteles de Quiriguá. Quiriguá és juntament amb Tikal l’únic espai de Guatemala declarat Patrimoni Unesco.

La visita va valdre la pena. Posteriorment, vam anar d’alla fins a Mariscos, des d’on vam agafar una barca fins a Denny’s Beach, un paraís on passar la nit a la ribera del Llac d’Izabal.

Voleu veure més?????

http://www.dennysbeach.com

Un petó a tothom!!!!!

2 respostes a “Quiriguá

  1. Hola Silbiii,Apa!!! Quina vida t’estàs pegan jajjajaja. Apart del turisme que fas, la feina que tal et va? Ja et deus coneixer el 80% dels guatamelencs si no es el 100%. T’has adaptat facilment a els horaris, em vas comentar que aquí es lleven a les 5a.m. No tinc accès a la imatge de Quiriguá, entrant a travès del vincul.Bueno noieta et desitjo molta sort i a vivir la vidaaaa!!!

    M'agrada

  2. hola Silvia!Ondia quina enveja "sana" que em dones, com m’agradaría estar allà, deu ser tota una experiència!Mencanta llegir les teves cróniques,em fan traslladar-me mentalment alla i aixi surto de la meva rutina. Des d’aquí t’envio una forta abraçada i et desitjo tota la sort del món! Passa-ho pipa guapa i fes moltes fotos!

    M'agrada

Deixa un comentari

