d’Ak’Tenamit a Copán (Hondures)

Aprofitant que era el "Dia del Ejército" a Guatemala i disposant ben bé de 4 dies complerts el destí escollit van ser les: Ruines Patrimoni de la Humanitat de la Unesco de Copán.
 
Desde Río Dulce l’entrada a Hondures vaig realitzar-la per la frontera de Corinto on vaig fer-hi nit. Vaig atravessar el Motagua de nou, una vall verda i plena de bananos per tot arreu. A Corinto, tothom duu feixos de bitllets de Lempiras per intercanviar. El poblet fronterer de Corinto no té res d’especial a visitar pero és un lloc fantastic on passar la nit, sopar prenent una "Gallo" ben freda i veure com els cavalls tornen a casa atravessant els carrers del poble.
 
L’endema ben matí després de passar per Puerto Cortés i la caotica San Pedro Sula vaig arribar a l’empedrada Copán. Vaig passar dues nits a l’Hostal la Manzana Verde:
 
El poblet de Copán Ruinas és un poblet turístic amb un entorn natural magnífic. A més a més, a menys d’uns 15 minuts de l’Hostal i del Centre de la vil.la por accedir-se a les Ruines.
 
L’entrada a les Ruines és cara. No recomano pagar el que es demana per visitar els túnels. No obstant, la visita val la pena tan sols per la magnífica: Escalinata Jeroglífica.
A moltes bandes dita, la Bíblia Maya. Actualment coberta per protegir-la de les inclemencies metereologiques de l’indret.
 
La tornada vaig fer-la per la Frontera de El Florido. Guatemala de nou, quetzales de nou i fi de trajecte.
 
 
 
 
Anuncis

Una resposta a “d’Ak’Tenamit a Copán (Hondures)

  1. Hola Silbia,Quina vida t’estàs pegan, vaya tela. Envidia cochina.He deixat 2 comentaris en blanc perquè no m’aclareixo.Una companya de la meva feina al setembre s’envà a Guatemala atravès de una ONG pero em sembla que nomès per 1 mes i mig, per fer un reportatge fotografic, li he donat el teu weblog per si vol contactar amb tú.Sempre es bò tenir algun contacte, crec que valdria la pena que us posesiu en contacte.Espero que estiguis disfrutant força i a viure la vidaa que no tothom pot disfrutar d’aquests paraisos.Molts petonetssss!!!Fins aviat!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

