Oaxaca-Puebla-Mexico D.F-Chicago

Despres de visitar i patejar la bonica ciutat de Oaxaca vaig fer via cap a Puebla on vaig trobar-me amb la meva ex-companya de cole Arantxa. Vam gaudir d’un sopar amb mole Poblano i molta cervesa mexicana. Va ser tambe interessant visitar el Parque Espanya. Una vegada vam despedir-nos vaig fer-me un tip de visitar els museus de la ciutat, especialment aprofitant el dilluns i dimarts en que la majoria son gratuits.

Amb els busos de la companyia Estrella Roja vaig viatjar desde la CAPU (Central Autobuses Puebla) fins a l’aeroport de Mexic D.F on vaig recollir el bitllet electronic al taulell d’United Airlines. Adeu Mexic, Hello US.

Chicago es… increible!!! Amb en Daniel he recorregut part del Downtown de la ciutat i el seu skyline. La ciutat es neta com una patena i realment impressiona l’arquitectura dels seus edificis.

He arribat de nou a la (in)civilitzacio i encara estic en proces de xoc…pero espero recuperar-me aviat! M’ha sorpres el clima que esta fent tot i les dates en que ja ens trobem, properes a la tardor.

Chicago, NY, San Francisco son ciutats que no es poden pair ni en un dia, ni en dos, ni en tota una vida…pero es fara el que es podra…

Estic barallant la possibilitat de voluntariat a la Zona dels Grans Llacs a Michigan. Properament, en sabre mes de tot…

Anuncis

Una resposta a “Oaxaca-Puebla-Mexico D.F-Chicago

  1. hola Sil,Com està l’Arantxa, que conta?.Així que ja tas a Chicago, goita tu!!!. Es semblant a Philadelphia o a NY?.Penja fotos, que em sembla que tots estem intrigats en conèixer els racons més inaccessibles d’aquesta city.Chicago, la ciutat D’Ally Macbeal, jajajaja !!!!.Petonets,i records…

    M'agrada

Deixa un comentari

