Chicago-Traverse City-Bellaire (Michigan)

Chicago es una gran ciutat. No com NY City pero tot i aixi interessant de descobrir. El llac a la seva vora li dona un encant "mediterrani" que sempre et posa un tant nostalgic quan s’esta fora de casa. Pujar a un dels seus gratacels es una de les millors maneres de contemplar-la. Als peus queden diminutes les persones com a formigues i el Milleum Park amb el seu famos "Peanut". Abans de marxar vam anar a un concert dels Gypsie Kings…no va estar malament l’experiencia de veure als gringos menjar i menjar sense parar mentres el "maestro" deleitava els sentits amb els seus cantares.

De Chicago a l’estacio de Greyhound i d’alla a Traverse City. Alla en Will i la Cathy m’esperaven en un dels indrets mes meravellosos del planeta. Envoltats de boscos, natura, esquirols, cervols, pavos, bolets…
El meu cos m’estava demanant a crits un espai on dibuixar, escriure, crear, llegir, caminar…respirar…beure aigua fresca…aqui tinc moltes possibilitats de creixer com a persona i ja he tingut una oferta de treball.

Sembla ser que haure de tornar a replantejarme moltes coses. De moment almenys penso prosseguir el meu viatge, possiblement cap a Costa Rica. Potser les properes linies siguin de nou desde Centre America!

Anuncis

2 respostes a “Chicago-Traverse City-Bellaire (Michigan)

  1. Nena, volem fotos, d’aquests indrets tan paradisíacs. Tic impacient. Me n’alegro que tot t’estigui sortint rodó, no sé si deus menjars molts de donuts, però ok, jajaja!!!. Molts petonets.

    M'agrada

Deixa un comentari

