Adéu Ambato :-( Fi d’any a Cuenca (Ecuador)

Després d’un intens viatge desde les 00.00 del 30/12/05 fins a les 07.00 a.m del 31/12/05 he arribat a Cuenca.
 
El viatge ha estat ple d’aturades, entre les quals la d’un camió de transport de carburant que va volcar enmig de la via i va interrompre la nostra marxa durant una estona. Però per fi a primera hora del dia i després de creuar poblacions properes (Bibliam, Azogues…) es vislumbrà Cuenca i el perfil de les seves numeroses esglésies arreu de la ciutat escampades.
 
Després de deixar les coses a l’Hotel Amazonas (10$), al bell costat de la Terminal. M’he aventurat a recorrer les seves vies, no sense abans esmorçar: suc de fruites, sandvitx de formatge, ous i café amb llet (1,25$). Cuenca ofereix molt…però se’ns dubte la majoria de l’oferta (cultural eminentment) es concentra a la "Calle Larga" i entorn de la Plaça Abdón Calderón.
 
He gaudit de la visita al Museu d’Arts Populars, al de les Cultures Aborígens i del passeig recorrent la ribera del Riu Tomebamba.
 
Aquesta tarda seguiré recorrent els seus carrers plens de barrets "Panamá Jack", carrets de begudes de sábila i indígenes.
 
Bon Any Nou 2006 a tothom!!!!!
Una resposta a “Adéu Ambato :-( Fi d’any a Cuenca (Ecuador)

  1. Hola Silvia, que tal? soc en Lluis!Perdona que no et digues res abans, he estat en "relax" total a casa meva per les vacances de Nadal, i ara estic a USA lluitant per arreglar els papers i poder estar amb la Marion (i fer mes curriculum a USA amb els meus peixos, es clar:-)La teva web is impressionant noia…hablando en plata" quins collons que tens per aventurar-te pel mon filla meva!". T’envejo, pero no tinc el valor de fer tot el que has fet fins ara. Encara recordo el viatge que vam fer per Europa, tu, la Gemma i jo, un dels millors viatges que he fet mai!Em sembla que mes endevant hauries d’escriure llibres com els de "Alberto Vazquez Figueroa", ell va comenca escribint sobre els seus viatges arreu del mon i mira’l ara! Almenys la Marion i jo et comprarem un llibre per segur, jejejeBueno see you Silvia, i sort en tots els projectes que tinguis per aquest any 2006,Lluis

    M'agrada

Deixa un comentari

