Goodbye Ecuador and Welcome to Perú!

A Cuenca vaig passar-hi el Fi d’any…un de ben extrany…gràcies a "TV Española Internacional", a Ramón Garcia i a l’encantadora Anne Igartiburu les 12 campanades van fer-se més fàcils. A Cuenca cremen "monigotes" de l’any vell i a l’endemà sembla que davant de cada casa hi hagi hagut una combustió espontànea de persones!
 
Després vaig empassar-me una estoneta de l’especial de Cruz y Raya: va encantar-me la imitació del Buenafuente, qué bo!!!!!!
 
Cuenca va quedar-se enrera i d’allà amb la "Cooperativa de Transportes de Viajeros" fins a Saraguro (5$). Saraguro va ser una parada per viure l’ambient d’aquest poble d’indígenes vestits de negre i prendre un àpat al super recomanable Restaurant "Mamá Cuchara". La trucha està boníssima i gaudir d’un tiveri contemplant la plaça plena de flors i els indígenes passejant amb la seva indumentaria és màgic.
 
D’allà el bus de nou fins a la població de Loja. Després d’un merescut descans, el viatge prosseguí d’allà fins a Macará (poble fronterís amb el Perú). Un taxi fins al Pont Internacional (1$), un cotxe desde la frontera compartit fins a Sullana (3$). El trajecte entre Macará i Sullana va ser molt inesperat al que vaig imaginar-me. Desert, desert i desert. Alguna cabreta de tant en tant i molta, molta calor. Arrrgggggg!!!!
 
I de nou de Sullana fins la localitat de Piura. A Piura vaig allotjar-me a l’Hostal Vito (20 soles). Al matí següent estava ansiosa degut a què viatjava fins a Chiclayo (15 Nuevos Soles el trajecte en primera): http://www.transporteschiclayo.com
 
Al trajecte he conegut en Frank, un professional de la medicina ecuatorià, amb moltes ganes de festa.
 
Només arribar a Chiclayo m’he instal.lat a l’Hotel Sol (35 soles), he deixat l’equipatge i m’he dirigit fins al "Museo Tumbas Reales de Sipan" a la Región de Lambayeque. Bus (1 sol) i entrada (7 soles):
Si voleu flipar…Entreu a la web i al.lucineu com jo ho he fet aquest migdia…Quina passada!!!! Jo francament el titllaria com "Tuthankamon peruà"!
 
Simplement emocionant descubrir la història d’ençà
 
Més ben aviat…desde Trujillo!
 
Anuncis

Deixa un comentari

