Cusco, Viva el Cusco Glorioso !!!

Cusco és una meravella…vaig canviar-me d’Hostal fins a "L’Hostal Esmeralda" a l’Avda. de la Infancia 433 tf/226224 on el Sr. Miguel i la seva família hem tractaven com un membre més (10 soles/nit). Abans d’anar al començament del Curs Vipassana i iniciar un estricte règim vegetarià vaig fer un bon àpat al "Restaurant-Quinta Pachamama" ubicat a Avda. Infancia 536. Allà vaig gaudir d’unes tallarines al forn i una truita "a lo macho", chicha blanca per beure i un espectacle en directe.(31 soles)
 
El Curs va ser magnífic (del 15 al 26 de Gener 2006). Per a tots els qui vulgueu més info:
 
Acabat el curs he estat visitant més llocs del Cusco: El Museu d’Art Precolombí. Una meravella. Molt ben estructurat….
 
Aquí m’he inflat a veure pelis i a ballar com una boja durant la moguda nit cuzqueña, la meva amiga Dora m’ha acompanyat en aquesta vorágine nocturna!!!!
Anuncis

Deixa un comentari

