Recta final a Belo Horizonte

Ahir vaig continuar passejant amunt i avall per la ciutat de Belo Horizonte. Aquesta vegada vaig visitar el Jardim Botánico de la ciutat de Belo Horizonte:
 
 
 

El cap de setmana ha estat fantastic…repetint de nou l´experiencia de visitar la Serra dos Alves. La Serra dos Alves certament té un atractiu enorme. Un estudi de la Universidade federal de Minas Gerais (UFMG)-Instituto de Geociencias dins el 3er Curs de Especialização em Turismo e Desenvolvimento Sustentável  ja ho confirmava. L´estudi en si mateix titolat: "A transformação do Vilarejo Serra dos Alves em decorrencia do desenvolvimento turístico" adverteix els principals reptes inmediats de la regió.
 
 
Aquesta web és una de les de referencia a la regió i dóna accés a més informació per a qui ho desitgi. Itabira en si mateixa ja ha estat inclosa dins de dos importants circuits turístics de l´Estat:
-Circuito do Ouro:
-Circuito do Cipó:
 
Ahir vaig rebre un mail d´un amic brasiler…i vaig al.lucinar amb la visualització de The Meatrix:

"Over 10 million people have watched the original Meatrix. Catch a sneak peak of the upcoming sequel, The Meatrix II: Revolting. www.themeatrix2.com "

Sols en una paraula VISIONARIA!!!!

Deixa un comentari

