de Curitiba a Foç d´Iguaçú

Abans d´ahir vaig sortir direcció a Foç d´Iguaçú….transport amb la cia. Catarinense per 85,25 reales.
 
A Foz estic allotjada al meravellós hostel:
Una pousada campestre per 16 reales, amb esmorçar inclos que està la mar de bé.
 
Ahir vaig anar a visitar la major hidroelèctrica del món:
Impressionant i a més a més el tour va ser gratuit!
 
La visita a les Catarates d’Iguazú vaig fer-la desde el costat argentí. El mateix Hostel Paudimar (ubicat al Brasil) facilita a les persones allotjades un bus on gairebé diariament et condueixen al Parc Nacional del costat brasiler. Val a dir que el Paudimar té un servei excel·lent i la seva plantilla és molt agradable i ajuda en tot allò el que un viatger precisa.
 
Desde el Paudimar vaig embarcar-me a l’endemà cap a Ciudad del Este (frontera Brasil-Paraguay). Per atravessar el Pont sobre el Riu que divideix tots dos països direcció cap a Asunción, la verda capital del Paraguay.
D’allà vaig agafar un bus que per 15 reales (6 hores més o menys) va dur-me fins a Asunción. La empresa de Transporte y Turismo San Luis S.A. (35000 guaranies=15 reales)
  
Deixa un comentari

