Barcelona 2007

Ja fa uns quants mesos que vaig reincorporar-me a la realitat europea de nou…i desde llavors no he parat d’anar amunt i avall. Exemples:
-Festa Major Raval: vaig rebre cops de confetti per tot arreu
-III Festival Grans Intèrprets Femenines Únicas al Palau de la Música: on vaig assistir al concert de Carmen Linares.
-Exposició Fronteres del CCCB: una meravella de guia va explicar-nos aquesta interessant exposició!!!
-25è Saló Internacional del Còmic de Barcelona: ple de frikis, jo una més! He he he
-Festival Internacional de Dansa en Paisatges Urbans: Un ballarí vestit de gall ballava dins un aparador del centre!!!
http://www.cqd.info/
-Jornades de la UPEC (Universitat Progressista d’Estiu de CAT): ahir vaig participar a l’Eix Temàtic sobre Canvi Climàtic on hi participaren Antoni Paris, Carme Miralles, Ole Thorson, Salvador Fuentes Bayo…
http://www.upec.cat/ Aqui hi han els docus sobre les conferències.
Després es projectà a dins un cafè teatre el documental d’Al Gore "Una veritat incòmoda".
-També he estat al port on hi han atracats al voltant d’uns 30 vaixells que faran la volta al món. Un dels vaixells és propietat del fundador de Randstadt, Frits Goldschmeding. Es tracta del Clipper Stad Amsterdam on hi vaig poder pujar i admirar la seva bellesa.
-Música en viu al Zacarias Club amb Violently Happy dins el 18è Festival de Guitarra de Barcelona. Actuació "Al voltant de Bjork"

Anuncis

Deixa un comentari

