Energia i Alquimia

Després de la meva primera experiència amb piles recarregables Digital Clic de 950 mAh l’experiència m’ha dit que al cap d’un temps (mesos) ja no es carreguen de la mateixa manera que al principi i queden inutilitzades. Donada la situació i tractant de trobar alternatives n’he comprat avui unes de Liti; les Energizer Ultimate Lithium. Al barri de Gràcia m’ha estat molt difícil trobar-les (per no dir impossible). Molts negocis fins i tot en negaven l’existència amparant-se en el fet de què "de les de liti sols en fan en pastilla". Avui les he comprat a l’FNAC de Diagonal Mar. A més a més, amb promo de 2 gratuïtes AAA. Preu: 11,95 € pack de 4+2. Estaré a l’aguait de com funcionen per més endavant fer comentaris.

-Al centre de Diagonal Mar avui també hem visitat la botiga ALQVIMIA. La veritat és que he flipat amb la qualitat dels productes que tenen. I jo que pensava que eren estrangers…doncs res més allunyat de la realitat:

el Taller de Alquimia està a Tortellà (Girona)

Avui m’ha agradat molt la iniciativa que proposaven de plantar semillas de fresno i després del temps de germinació i ja estan l’arbre mig format retornar-lo per a què el plantin a zones adecuades.

Anuncis

Deixa un comentari

