Nadals a Barcelona

El temps passa i sembla que va ser ahir que s’organitzava a la ciutat el Forum de les Cultures Barcelona 2004. Llavors vaig aprofitar i vaig treure’m el passi jove (80,10€). Possiblement una de les millors inversions de la meva vida.
El Nadal m’ha portat regals:
-Un pijama kukuxumusu by Kler de color vermell, "rojo" pasión
-Una cafetera Nespresso amb 12 carregues diferents:
Ristretto, Arpeggio, Roma, Decaffeinato Intenso, Livanto, Capriccio, Volluto, Cosi, Decaffeinato, Vivalto, Decaffeinato Lungo i Finezzo.
Però el millor de TOT ha estat la companyia de la meva família en aquells "rituals" tradicionals d’aquests dies a casa.

Anuncis

Deixa un comentari

