Flors de Bach

Abans de conèixer l’Institut Anthemon S.L.U Institut Anthemon-Ricardo Orozco, vaig estar a la seu de Sedibac SEDIBAC on vaig poder obtenir informació sobre el calendari quatrimestral de "Viernes Activos" al Centre Cívic Pati Llimona. El passat dia 23 de Novembre vaig assistir precisament a una conferència sobre les "Flors de Bach i les Sals de Schüssler" impartida per Sofía Roca. A més a més, també vaig poder comprar-hi un número de la Revista especialitzada en terapia floral "Terapeutas florales" (7€).

Gràcies a tot això, també vaig poder conèixer TENACAT
la Federació d’Associacions de Professionals de Teràpies Naturals de Catalunya. Dintre de no molt de temps hauré acabat ja el Curs sobre Terapia Floral del Dr. Edward Bach i crec que mitjançant les escoles que hi donen suport hem pot venir alguna oportunitat per prosseguir el meu camí dins de les teràpies naturals.

Anuncis

Una resposta a “Flors de Bach

Deixa un comentari

