Carlos Castaneda i productes naturals

El passat dia 28/7 vaig comprar a la Casa del Llibre el llibre: "Els ensenyaments de Don Juan" de Carlos Castaneda. Preu: 18,50€ amb 5% descompte de Carnet Jove: 17,57€.
És increïble la despesa en medicaments de la S.S. Per exemple, un medicament com el Zyprexa velotab d’un import total de 70,53€ queda pel pacient en 2,64…no sé com pot aguantar-ho!
Aquest passat dia 28/7 també vaig comprar un pot de càpsules d’oli d’Onagra, pressió en fred de 275 càpsules. Vaig fer-ho a la botiga Biosi del C/Ramon i Cajal, 42. El preu és de 14,90€
El 12/7 vaig participar a la conferència que Deepak Chopra va fer al Forum de les Cultures (45€).
El passat dia 10/7 vaig anar a la inauguració de la botiga Marsan Pi i Margall del C/San Lluis 105. En realitzar la compra hem van donar una bossa plena de mostres. Alguns productes eren de la marca SALUS
Anuncis

Deixa un comentari

