Una mica de tot

Bueno, desde fa unes setmanes que estic enganxada als restaurants asiàtics que estan pels voltants de la meva feina:
Restaurant Japonés Kaitensushi He i ahir 20/9 vaig probar el Xinès Da Yin He…
Els dos com podeu veure només s’assemblen per la paraula "He" que tenen al final, He he he!!!!

També vaig repetir pelicula a Olokuti "A ciegas" però la pluja la va espatllar del tot i no vam poder-la acabar de veure. Abans de la peli, van projectar-se 2 curts per la Soberania Alimentaria: Hasta las Huevas y Quiero ser Tortilla una producció de Citoplasmas amb el suport de Veterinaris sense Fronteres.
Al cinema Comedia vaig anar a veure el 10/9 la peli de "Che, El Argentino" i hem va captivar la seva ambientació i diàlegs.

També aquests dies he visitat possibles candidats per cursar estudis de massatgista. Un d’ells l’Instituto de Terapias Aplicadas al C/Avenir, 8 1º3ª és molt professional i disposa dels requisits mínims. Per una altra banda també tinc la propaganda de la Unitat Docent Sagrada Familia però encara no he pogut visitar-la. SDAFAMILIA

Ahir al vespre vam començar a sortir per les Festes de la Merçè per tota la ciutat amb la colla i vam passar-ho molt bé. Vam estar pel Raval i d’allà passant pel Gòtic vam anar cap a la Barceloneta on feien focs artificials.

Ja ha començat la Fira del Llibre d’Ocasió del Pg. de Gràcia i he trobat una propaganda del Centre Amaterasu (Associació de Terapeutes Reiki a CAT) on ofereixen Voluntariat de Reiki: Reiki AMATERASU

Anuncis

Deixa un comentari

