Matxambrat!

En les darreres entrades vaig deixar-me una peli que fa poc vaig anar a veure i no hem va agradar gens és la de "Quemar después de leer" que vam visionar al Cine Comedia el 22/11…però deixant de banda les pelis passaré a incloure algunes activitats programades i d’altres que ja he dut a terme:
-He cobert l’ecuador del Curs de Naturopatia i la llibreta de "Paperblanks embellished manuscripts" se’m va esgotar però quina sort la meva que no vaig comprar-la a la Casa del Llibre perquè les mateixes les tenen a la Botiga Olokuti de Gràcia per 18,50€…m’he estalviat entorn a 3€!
-Vam anar al Bingo de Valldaura al Pg.Valldaura 172 el dia 12/2 i tal com vam entrar vam sortir perquè l’encarregat del local semblava no tenir masses ganes de veure’ns i com que després de parlar nosaltres tampoc d’escoltar-lo doncs vam agafar la porta i arreveure! Un consell: hi ha una gran infinitat de llocs on gaudir de la vida, i creieu-me aquest ara per ara no l’és!
-Aquest divendres estic pensant d’aprofitar i en un moment apropar-me a la: Societat Naturista Vegetariana de Barcelona
Aviam si hi ha sort i hi ha alguna xerrada interessant i els puc conèixer de més aprop!
-Els últims dies he aprofitat per prendre algues. Una de les meves favorites és la Espagueti de Mar de la marca Vegetalia, està boníssima!
-Els propers dies iniciaré un tractament d’ajuda digestiva. Els productes els he comprat a la botiga Marsan i són el Nutri-Zyme de 90 comprimits per 15,90€ i el Advanced 40+ Acidophilus de 60 càpsules per 19,50€…espero en 1 mes i escaig trobar resultats.
-A la botiga també vaig aprofitar per comprar Mijo inflat (2,10€) tot i que crec que el paquet està defectuós perquè fa una olor molt rara.

Anuncis

Deixa un comentari

