Vegetarianisme i Naturisme a sacoooooooo!!!!

El passat dia 20/2 vaig fer finalment una gran compra: un Germinador biosnacky de la marca A.Vogel (18€). Feia temps que li anava al darrera però els preus abussius m’ho feien replantejar…ara ja no haig d’esperar-me més per gaudir d’uns saborosos germinats de primera categoria.
Com no podia ser d’una altra manera també vaig aprofitar per comprar llavors per germinar de 200 grs c/u: trèvol de Vegetalia (3,20€), alfals de Biogra (2,71€), fenigrec de Biogra (2,32€) i rave de Biogra (2,55€). Per 28,78€ tinc germinats per un TUBOOOOOOOOO!!!!!De festa

Avui he repetit a la Cooperativa Naturista Vegetariana de Barcelona. Blat inflat mel de 150 gr El Granero (1,32€), Alga wakame de 50 grs Terrasana (3,83€), Alga agar-agar tires de 20 grs Mensan (2,95€), galetes xoco avellanes bio (0,67€), anacars 100 grs Rapunzel (3,15€), orellanes albercoc bio 250 grs Oleand (4€), llavors d’amapola 250 grs Sol Natura (2,57€)… ho haveu vist????!!!!

Estic molt contenta d’haver pogut conèixer aquesta institució!

Anuncis

Deixa un comentari

