Descobertes interessants

Aquest any va començar amb una gran Festa de Fi d’Any que inspirava amor i consciència. Amb uns rituals de foc i aigua que ajudaven a fer l’entrada i la sortida una mica més fàcil.
ESPAI ELSA

Aquest any està sent d’aterratge de la consciència. Una consciència que de cara al 2012 vol trobar-se preparada per noves experiències i reptes. Tampoc cal anar a Bolívia, Perú, la Patagònia o el Japó…tan sols cal estar "despert" i disposar de l’energia per fer l’alquimia.

M’he anat a l’Himalayan Paradise del C/Torrent de l’Olla 186 i m’he comprat una mala Rudraska per 3,90€.
Més info sobre les seves propietats a: RUDRASKA

Pensant en la nova Era vaig també comprar una ràdio Etón FR350 per 59,95€.

També he visualitzat pel·lícules molt interessants: "Els nens perduts de Buda" i/o darrerament, "Two Lovers".

L’energia va i vé. I ara la necessito més que mai…per aquest motiu he comprat Fosfomen Premium Jalea bebible per 16,50€ i també unes Jelly Mental Vit per 0,90€ la unitat. Espero que les abelles m’aportin tota la vitalitat necessaria.

Gràcies a una amiga he sabut de l’existència d’: AROLO i també de: ANGELES DE ATLANTIS

Continuo confiant en els productes de bellesa d’Yves Rocher. Ara mateix estic amb el tratamiento reductor localizado de Minceurcafé vert. M’he l’aplico matí i nit i espero resultats bons conjuntament amb la dieta.

Vam anar a la Sala Beckett de nou a la obra de Zwduo el dubte d’Albert Mestres…va ser una obra bastant extranya…quasi agafo la porta i me’n vaig.

També continuo somniant en el Futon Llit, un llit Kairo, el tatami clàssic…a Travessera de Gràcia n’hi ha molts: FUTON LLIT GRÂCIA

Per últim, també vaig estar a punt de realitzar un Taller de Yantras, la geometría sagrada de la India. Més info a: YANTRAS

Deixa un comentari

