Arriba la tardor!

Aquest estiu s’ha fet més llarg de lo habitual i això penso que en general ha fet que les persones hagim sortit pel país dia rere dia sota un sol de justícia. Fa unes setmanes les temperatures ja van començar a baixar, tot i que no massa, els primers castanyers començaven a coure les castanyes i moniatos i a instal·larse pels carrers de la ciutat. Jo vaig pensar…ui ui ui que necessito protegir el meu sistema de defenses…i qué carai! Vaig dirigir-me a l’herbolari per comprar-me un súper xarop de Própolis amb llantén, salvia i tomillo! (una miqueta també de sirope de ágave, mel i suc de saúco i llimona…) 250 ml de contingut amb les expectatives de què cap “virus” m’atacaria i s’aniria amb la cua entre les cames després de testar les meves super defenses.

Vaig anar a la classe normalment i vam tocar la part de medicaments homeopàtics per estats gripals…i es clar, després de la meva clara aposta de xarop i la meva autoestima pels núvols vaig pensar: “jo això ni tocar-ho, sóc com els d’Elliot Ness”. En fi, que encara no van passar ni quatre dies i el divendres vaig començar a tenir símptomes gripals clars…Ai! La mare…quina oportunitat que tenia per provar el: Oscillococcinum del Laboratori Boiron.

Me’n vaig anar amb el nas gotejant i estornudant cada tres per quatre i per 11€ vaig adquirir el que semblava el remei pel meu mal. 6 dosis en un tubs moníssims que porto un parell de dies prenent. La sensació general no és la d’haver tret els símptomes sino més bé la d’haver-los atenuat i poder fer vida més o menys normal… dic més o menys perquè si no tinc kleenex aprop la meva vida pot complicar-se molt i molt.

En fi…que hem queden les meves dues últimes dosis per demà i espero que aquest estat desaparegui tan ràpid com va fer-ho en presentar-se.

 

Deixa un comentari

